wtorek, 5 kwietnia 2011

***

Malaalu, Esterson i Lucynko - bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze dotyczące kapelusika mojej córci. Trochę się do niego przekonałam, więc jutro pójdzie do “odświeżenia” i będzie noszony.

I jeszcze podziękowanie za miłe słowa i odpowiedz na pytanie Zochy dotyczące mojego “Kłopotu”tak, jest to prostokąt bez żadnych zwężeń po bokach. Rogi są jakby tylko “złapane” (mam na myśli, że nie zaszywałam prostokąta, aby powstały rękawki), a dłuższe boki obrobione ściągaczem “na okrągło”. Jak widać nie przemęczyłam się zbytnio z wymyślaniem ;)

Miłego wieczoru Wam życzę :)

1 komentarz :

  1. W takim razie bolerko jest w sam raz dla mnie :) Póki co specjalizuję się w robieniu szalików. A skoro bolerko jest na bazie prostokąta...
    Muszę stworzyć listę tego, co chciałabym zrobić i się jej trzymać, bo oprócz czasu brakuje mi też konsekwencji...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń