wtorek, 6 marca 2012

Zwierzęta domowe ;)

Zrobiłam dla Hope nowe rzeczy, które wprost wymagają sesji w plenerze. Na dworze świeci słoneczko, więc pogoda sprzyja zdjęciom. Jest tylko jedno “ale”, moje dziecko znów jest chore, więc mówiąc brzydko jestem u…piona w domu na amen. Nawet tarasu nie mogę otworzyć :/

A skorzystała na tym oczywiście Amelka :) Pewna sympatyczna osoba poddała mi ostatnio myśl, że skoro zrobiłam kapcie króliki dla Dal, to mogę spróbować zrobić jeszcze mniejsze :) No i zrobiłam :)

Ame w swoich kapciach:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A tu porównanie:

P3060008

Moja córcia dostała z okazji imienin mojego taty, a jej dziadka prezent :) Fajnie, co? :D Dzięki temu Amelia ma teraz przyjaciół w swoim rozmiarze :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miłego dnia :)

14 komentarzy :

  1. Wspaniałe są te kapcie jak już kiedyś pisałam :) Mojej lali też na pewno zrobię królicze jak już przybędzie, a na razie czekają na nią misiowe kapcie z ostatniego posta na który serdecznie zapraszam :)

    Życzę dużo zdrowia dla dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapcie cudowna! Zdięcia tesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapciuszki są cudne.;*:)!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Obserwuję i zapraszam do mnie w olnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem FANKĄ Twoich kapci w każdym rozmiarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa:D kapciochy są przesłodkie :D
    Zdrowia dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż nie mogę się nadziwić tym kapcioszkom...
    Widziałam je już nie raz, ale za każdym razem jestem pod wielkim wrażeniem!!
    Pozdrawiam i zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chciała takie królisie na własne stópki hi,hi ..sukieneczka też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocho,zdrówka życzę Twojej córeczce.A kapcie -jejku -MISTRZOSTWO.!!!!!!!!!!Podziwiam i jeszcze raz podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapcie są naprawdę słodziutko-rozkoszne!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne królicze kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie kapciuszki :)))

    A zdjęcie, na którym Amelka daje buziaka kucykowi - cuuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kapciuszki ma teraz Amelka :) Zawsze robisz cuda na szydełku :)
    Rewelacyjna jest fotka jak Amelka całuje konika :) A co do koników to są bardzo urocze i takie kolorowe :)

    Pozdrawiam :)
    Ines

    OdpowiedzUsuń