niedziela, 23 marca 2014

Idąc z duchem czasu…

… założyłam swoim dziewczynom stronę na facebooku :) Głównie dlatego, żeby oddzielić sprawy lalkowe od nielalkowych :)

Od tygodnia mam też sklepik na Etsy :) Chciałam, żeby tak jak moje ubranka, był kolorowy i udało mi się mniej więcej osiągnąć efekt wizualny, jaki sobie zamierzyłam :) Nawet nie Wiecie ile mnie kosztowało przełamanie się do pisania po angielsku. Nie jestem w tym dobra :/  To nie tłumaczy moich braków językowych, ale postanowiłam trzymać się powiedzonka mojej pani od “ruskiego”: Wstyd to jest mówić źle we własnym języku ;)

 

Zrzut ekranu (23)

 

To była reklama ;)

 

A teraz życzę Wam dobrej nocy :)

4 komentarze :

  1. Z wiosną czas na zmiany, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sklepiku i wielu sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gratulacje i wieluuu klientek a może klientów...

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i powodzenia ! takie cudeńka, jakie tworzysz zasługują na to, żeby je pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń