sobota, 26 lutego 2011

“Kłopot” nareszcie ukończony :)

Po niepowodzeniu z “Cabled” potrzebowałam jakiegoś sukcesu, albo chociaż “szansy na sukces” ;) Wyciągnęłam z dna szafy porzucony w zeszłym roku niedokończony “Kłopot” i listek po listku … Byłam pewna, że będzie za mały, a tymczasem jest trochę za duży. I tak mi się podoba :) Jest jeszcze niezblokowany, ale za to się zabiorę jak już będzie właściwa pogoda żeby go nosić. Ze zrobieniem zdjęć musiałam radzić sobie sama, dlatego są jakie są ;)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miłego dnia :)

6 komentarzy :

  1. Jak dla mnie bomba !!!A ten guziczek z kwiatuszkiem...!!!:)Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaha...takie "kłopoty" to ja mogę mieć...
    śliczne bolerko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten kłopot.Leży na Tobie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny blog!bede tu czesto zagladac!ja tez uwielbiam tworzyc!

    pozdrawiam

    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pytanko techniczne mam - czy takie bolerko się robi na zasadzie: prostokąt i zszywamy boki, czy musimy boki zwężać i dopiero zszyć?
    bolerko piękne. guzik w środku kwiatka strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń