niedziela, 2 grudnia 2012

Goście :)

Dzisiaj nie zobaczycie Faye ani Sary. Pokażę Wam zamiast nich cudze zdjęcia cudzych lalek :D Taka ze mnie podstępna kobieta ;) Lalki należą do Joasi, która nie posiada własnego bloga, za to posiada dwie cudne Dal, które uważam koniecznie trzeba pokazać światu.
 
Machają do Was Marcysia i Rina:
 
IMG_8174
 
Maluszek to Little Dal Lepupu. Imponująca fryzura, prawda? :) Pierwszy raz widzę u małej Dal taaakie włosy. Podoba mi się bardzo ich kolor.
 
“Duża” nie wiem jakim jest rodzajem Dal, ale na pewno mi powiecie ;) - Na Waszą wiedzę zawsze można liczyć :) To Dal Kagamine Rin :)
 
Tak jak napisałam, dziewuszki zasługują na pokazanie, dlatego uraczę Was jeszcze kilkoma zdjęciami ;)
 
IMG_8183IMG_8186IMG_8214IMG_8236IMG_8239IMG_8248IMG_8255IMG_8275IMG_8280

Zdjęcia opublikowane są oczywiście za zgodą Asi, a bez zgody Bovary, której ciuszki prezentuje Rina. Mam nadzieję, że Ola się nie pogniewa ;)
 

Pozostaje jeszcze apel do Asi :

Załóż własny blog, abyśmy mogli dziewczyny widywać częściej :)

Zdjęcia moje drogie to Ona robić umie, bo jak się przyznała, to pasja całej jej rodziny ;) 
 
Pozdrawiam Asię i wszystkie “lalkowe” i “nielalkowe” osóbki, które tu zaglądają :)

16 komentarzy :

  1. To prawda - aż żal,że Asia nie ma własnego bloga... Nie wiem,czy ktoś na blogach ma Dal Vocaloid Kagamine ? W każdym razie trzeba Aśkę zmobilizować do działania ^^ A ubranka maleństwa wymiatają ! Dorota - jesteś Mistrzem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i vice versa :D Gwiaździsta bluza z kieszenią - mój numer jeden :D

      Jak się weźmiemy obie za namowy, to może się uda ;)

      "Duża" jest naprawdę śliczna. Chyba faktycznie nie widziałam takiej u nikogo.

      Usuń
  2. Duża to Dal Kagamine Rin, ma ją jedna blogerka, jednak jest w wyjątkowo opłakanym stanie i aż przyjemnie pooglądać ją taką zadbaną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności!!fajnie przyjmować tak fantastycznych gości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!
    Nie pozostaje nic, jak namawiać Szanowną Panią do założenia bloga :D :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To Dal Kagamine Rin - na 100 % A Pani Szanowna Asiu prosimy o założenie bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i zadbane! ^^ Niech Pani Asia zakłada bloga! To konieczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne panienki, zdecydowanie miło byłoby widywać je częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny są śliczne ♥
    Asiu załóż bloga! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dziewczyny, z pewnością miło byłoby pooglądać je częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne Dal-ki i fajnie się razem prezentują. Aż żal, że nie mają własnego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne dziewczyny ;) i jaka śliczna torebeczka z kwiatuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lalki. A te włosy od małej mnie powaliły z nóg ! ale ona cudnie wyglada w tych kucykach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja również apeluje do Asi o założenie bloga.Jeżeli takowy powstanie to ja bardzo ładnie proszę o podanie mi namiarów na niego.!!Takie laleczki będzie miło sobie oglądać.

    OdpowiedzUsuń