poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sweter z karczkiem

Zmajstrowałam dla Faye zielony sweter z warkoczowym karczkiem. Podobny mieszka już od jakiegoś czasu u Bovary. Pomyślałam, że spróbuję go odtworzyć na mniejszy rozmiar :)

 

zielonyzkarczkiem

 

Karczek jest zrobiony na drutach 1,25mm, ale i tak wyszedł za “grubo”. Następnym razem zrobię węższy warkocz.

***

A tak na marginesie – odchudzam się. Siedzenie na kanapie, ciągłe robienie na drutach i przegryzanie różnych smakołyków pozostawiło swój pokaźny ślad na mojej figurze. Się zobaczy czy pokonam swoje łakomstwo i zrzucę te 10kg.

A teraz zmykam dłubać szydełkową maskotkę z rosyjskiego wzoru (żeby było trudniej), żeby nie myśleć o jedzeniu :)

13 komentarzy :

  1. Sweterek śliczny :)
    Widzę że mamy wiele wspólnego :D te 10 kilo oczywiście :) mam nadzieję, że uda nam się je zrzucić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Super! Mam na myśli ubranko, oczywiście... Jeśli chodzi o pdchudzanie, to ja 10 kg. Mam już za sobą.(ok, po świętach 7) niestety, i tak mam nadwagę i walczę! Hmmmm... Miłej walki!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za zrzucenie kilogramów :) a sweterek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranko jest świetne. Ten sweterek to cudo. Strasznie za niego Panią podziwiam. Jak za wszystkie ciuszki zresztą :D
    Trzymam kciuki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek śliczny i ten motyw z warkoczem na karczku bardzo pomysłowy :)
    Zajrzyj jutro do mnie bo będę pokazywać swoje weekendowe wyroby drutowe :)
    Trzymam mocno kciuki za odchudzanie- na pewno się uda :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odchudzam się i ja, już nie pamiętam, które to podejście - chyba też powinnam się jakimś suwaczkiem zmobilizować ;)
    A sweterek cudowny, piękna zieleń i bardzo ciekawe rozwiązanie z tym warkoczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten suwaczek jest jak publiczna deklaracja :D Musi się "przesunąć", bo inaczej będzie mi wstyd ;)

      Usuń
  7. Śliczny sweterek ;3
    Ostatnio słyszałam o takiej diecie 3d chili . Jest świetna . Bardzo dobrze jesz a w miesiąc możesz schudnąć 7-10 kg !

    Ps: Ta dieta jest zdrowa - bardzo, bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę!
    To jest.. Cudo.
    Cudo w wersji mini.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhh,cudeńko małe zielone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziutki i te malusie guziczki. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita! Sweterek jest piękny i jakże ciekawy :)
    Zazdroszczę Ci szalenie talentu i pomysłów! "wrabianie" rękawków czy też "raglany" i karczki są dla mnie czarną magią. Mimo wieeeelu prób nadal nie mogę sobie z nimi poradzić, nadaję się jedynie do dziergania szalików :D

    OdpowiedzUsuń