sobota, 15 marca 2014

Kawałek tęczy na pochmurny dzień :)

Ostatnio wzięło mnie na cieniowane kordonki. Szczególnie polubiłam tęczowy. Pokazywałam już Wam buty, a dzisiaj pokażę kardigan z kapturem, który zrobiłam do kompletu.

 

DSCN1959

DSCN1952

 

Jak to ja, gapa, zapomniałam do zdjęć założyć wspomniane już buty :) Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie powiedzieć, że mój aparat dogorywał i spieszyłam się z robieniem zdjęć.

A co z nowym, zapowiadanym już dawno wigiem? Otóż okazało się, że potrzebny jest do niego silikonowy kapturek. Zamówiłam go już dawno i spodziewam się, że dotrze do końca przyszłego tygodnia.

Miłego dnia :)

10 komentarzy :

  1. ja mam tęczową włóczkę i czeka na swoją kolej, ale patrząc na ten cudo sweterek to muszę się za nią zabrać, bo przepięknie się prezentuje. a sweterek pięknie wygląda na Twojej kruszynce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek prześliczny, a te butki też pięknie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko super ten sweterek :) i śliczne ma kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki kolorowy sweterek!taka wiosenna tęcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny!!! Bardzo bym taki chciała!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta tęcza, rozpływam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tęczowe "wyroby" ;)
    Sama bym taki sweterek założyła więc troszkę zazdroszczę Faye ;)
    Butki z paseczkiem też pasują i są śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko , tęczowy sweterek jest BOSKI :)

    OdpowiedzUsuń