środa, 21 października 2009

Elfowa czapeczka ;)

Pasiastą czapeczkę i rękawiczki dla córci ukończyłam już kilka dni temu, ale nie miałam czasu ich obfotografować. Właściwie, to na razie mam fotkę samej czapeczki zrobioną przy okazji pierwszej przymiarki. Jeszcze sterczy nieucięta nitka :D Oto czapeczka na modelce:




Wzór czapeczki pochodzi z Ravelry Rękawiczki i szaliczek, który aktualnie mam na warsztacie, pokażę wkrótce. Wolne tempo prac mogę wytłumaczyć tylko tym, że moje maleństwo przechodziło ostatnio zapalenie ucha. O tym, jak absorbujący jest chory bobas wie tylko ten, kto takiego ma ;)

Ostatnio w Lidlu kupiłam białą włóczkę poliakrylową. Nie mam na razie pomysłu co z niej powstanie. Kusi mnie myśl o krótkiej wersji Longorii, ale na moje nereczki byłoby to raczej niewskazane.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz