środa, 29 lutego 2012

Nowe–stare ciuszki

Mój maluch ma na sobie sukienkę zrobioną przeze mnie chyba jeszcze latem zeszłego roku. To jedna z nielicznych rzeczy, które zatrzymałam dla siebie :) Nigdy, przenigdy nie zrobiłabym takiej drugiej, bo jest pracochłonna, a ja jestem leń ;) Butki są nowe. W zamyśle miały być puchate, ale akrylowe nici, z których są zrobione za bardzo puchate nie są :/

Panienka Amelia

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tuniczkę, którą ma na zdjęciach Hope zrobiłam już kilka miesięcy temu. Nie miałam na nią dalszego pomysłu, więc leżała sobie w “pudełku rzeczy niedokończonych”. Razem z nią leżał niebieski filcowy kwiatek, na który też nie miałam dalszego pomysłu. Jakoś wcześniej nie przyszło mi do głowy połączyć jedno z drugim (jakaś pomroczność? ;) ):D A wczoraj wieczorem “bang” i jest tunika z niebieskim kwiatkiem.

Przed wami moja “tyczka” w nowej-starej tunice i podkolanówkach od Bovary :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miłego dnia :)

9 komentarzy :

  1. fajna sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne laleczki,szok!!!!!!A sukienusie.......PADLAM!!!!!!!! Ja sie sliniam juz od dawna na Twoje szydelkowe cuda,musze w koncu wyzebrac jakas wymianke z Toba,napewno jest cos co moglabys ode mnie chciec (jak nie potrafie zrobic,to moze cos moge kupic,napewno czyms bym Cie byla w stanie skusic:).
    Podziwiam Twoje prace tym bardziej,ze sama cos tam dlubie na szydle i niestty wiem,ze najmniejsze rzeczy zawsze sa najbardziej pracochlonne:/
    No po prostu ja pierdziu jak na to patrze!!!!!A Hope jest dodatkowo cudna,mala mordeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodziaki :)
    pozdrawiam http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Amelka w tym wigu jest przepiękna. Zupełnie inna lalka :) kiecki jak zwykle super, ale co ja się powtarzać będę :D
    ja się zawsze zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku no padam na twarz przed Twoimi dzielami! boskie boskie boskie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ta biała sukieneczka :) A niebieski filcowy kwiatek jest idealnym wykończeniem czerwonej sukieneczki, ach i te piękne trampki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich laleczkach, a te cudowne ubranka.....Nie wspomnę o bucikach jakie tworzysz...Chętnie bym zamówiła dla mojej rocznej córci takie Króliki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się panny prezentują :)
    A Amelka wyszła świetnie na zdjęciu 2 i 3 :)

    Pozdrawiam :)
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie podobają mi się Twoje ubranka, szczególnie te robione na drutach - bo to wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń