wtorek, 28 lutego 2012

Postanowiłam...

... zmienić nieco profil bloga. Od jakiegoś czasu zajmuję się praktycznie tylko "małymi" formami wszelkiego rękodzieła, co jest związane z moim lalkowym hobby. Tu baaardzo rzadko coś pokazuję, dlatego uznałam, że nie ma sensu dłużej prowadzić dwóch osobnych blogów. Dlatego też od dziś będzie to mój główny blog, na którym zobaczycie i moje lalki i od czasu do czasu coś innego. Blog na pingerze pozostanie, ale będą się na nim pojawiały jedynie zapowiedzi tego, co będzie można zobaczyć tutaj. Oczywiście będę pingerowego bloga używać również do komentowania Waszych wpisów :)

Miłego dnia :)

5 komentarzy :

  1. Hey:)
    Właśnie zauważyłam ,że ostatnio robisz mniej wpisów,a że lubię podglądać Twoje małe dzieła sztuki,ciesze sie już na najbliższe Twoje wpisy.
    Mnie ostatnio opuściła wena i miewam lenia...ale założyłam sobie Tu bloga,zobaczymy co z tego wyjdzie.;Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wybrałaś blogspota :) Widziałam Twoje szydełkowe kapcie króliki są przecudowne. Czy będę mogła się uśmiechnąć o opis na ich wykonanie? Czy mam się sama pomęczyć i je zrobić? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może najpierw lepiej się poznamy, zanim zacznę zdradzać Ci swoje tajemnice? ;)

      Usuń
    2. Z przyjemnością bliżej Cię poznam :) ale już nie musisz mi zdradzać swej tajemnicy bo właśnie wertując moje drukowane wzory szydełkowe natknęłam się na podobne kapcie ale misiowe :) Tak więc ich przerobienie w razie czego na królicze nie stworzy problemu :)

      Pozdrawiam serdecznie :)
      Obserwuję i na blogrolla dodaję :)

      Usuń