wtorek, 2 kwietnia 2013

Gramy w zielone? ;)

Czy jest ktoś, kto jeszcze nie ma dosyć zimy? Ja na pewno mam dosyć. Moje hoje właśnie zaczęły kwitnąć, a kwiaty na tle zimowego krajobrazu za oknem wyglądają jak głupi żart… albo raczej to zimowy krajobraz w tle za kwiatami wygląda jak głupi żart. Zresztą, to nieważne :) Postanowiłam zastrajkować przeciwko zimie i zrobiłam Faye dwie zielone sukienki.

“Czy aparat jest dobrze ustawiony?”…

 

DSCN0647

 

zielone

 

Do kolażu dorzuciłam zdjęcie zrobione, kiedy moja córcia była kilkumiesięcznym szkrabem. Tak dla przypomnienia jak wygląda wiosna ;)

Miłego dnia kobietki :)

10 komentarzy :

  1. I super :D Sukienuszka zielona jak trawka najbardziej mi się podoba, cudna :3 I jaki ogródek, ahh tęsknie za Słońcem :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Faye wygląda niebiańsko w tych sukienkach. Najlepsze jest pierwsze zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczki w wiosennej aranżacji jak najbardziej konieczne :)
    Koloru zielonego tej wiosny jak na lekarstwo więc ratujmy się jak możemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna wiosna!!!!!!!!!! CHCĘ już BARDZO :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ wiosennie się zrobiło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne *.* Niech juz przyjdzie ta wiosna ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukieneczki. Faye wygląda pięknie *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne*.* Aż czuć wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń