czwartek, 4 kwietnia 2013

Liebster Blog Award

 

Otrzymałam nominację do “Liebster Blog Award” od "Anielskiego Zacisza Iwony". Zajrzyjcie tam koniecznie, bo oczy dosłownie wychodzą z orbit na widok tych cudnych “szmacianych” lalek :)

 

 

1.Lato czy zima ?

Lato, chociaż niezbyt gorące.

2. Rękodzieło czy "made  in china " ?

Rękodzieło!

 3.Obrazy czy fotografie ?

Fotografie.

4.Film czy książka ?

W zasadzie jedno i drugie. Mam mało czasu na czytanie, ale w czasach panieńskich bywało, że zarywałam noce nad wyjątkowo ciekawą książką.

5. Aktywny wypoczynek czy leniuchowanie ?

Leniuchowanie :D

6.Z czego czerpiesz inspiracje ?

W większości jakoś samo się wymyśla, ale zdarza się, że inspiruję się tym co ktoś już wymyślił. Jeśli coś podoba mi się tak bardzo, że koniecznie chcę zrobić identyczne – pytam autora o zgodę.

7. Ulubione zwierzątko ?

Jestem alergikiem, więc raczej stronię od zwierząt. Gdybym jednak mogła posiadać zwierza, wybrałabym królika miniaturkę.

8. Ulubiony blog ?

Mam wiele ulubionych blogów :)

9. Słońce czy deszcz ?

Letni ciepły deszczyk :)

10.Las czy morze ? 

Morze.

11. Coś o sobie . .. .

Nie potrafię zaufać ludziom. Jako dziecko byłam źle przez nich traktowana z powodu ciężkiej niepełnosprawności mojego brata. Teraz “profilaktycznie” nie dopuszczam do siebie nikogo na tyle blisko, by mógł w jakikolwiek sposób mnie zranić.

 

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :*

 

Częstujcie się proszę… ;)

4 komentarze :

  1. bardzo fajnie przeczytać sobie coś o Tobie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam się czegoś dowiedzieć o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądałam, faktycznie, że oczu nie można oderwać od tych szmacianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkt 11 bardzo mądry i również mam podobne przekonania.

    OdpowiedzUsuń