niedziela, 16 lutego 2014

Zakupy!

Jak ja to lubię :) Kupiłam skórkę na nowy wig dla Faye i… tadam! Kupiłam nową lalkę !!!! :D Musiałam mężowi naprawdę duuuużo naobiecywać, ale ostatecznie dofinansował mi lalkę, którą chciałam. Mój ulubiony rozmiar :)

Drogie koleżanki, wkrótce zamieszka ze mną Middie Puchippu Chappu Pepa :) :) :)

Marzyłam w zasadzie o Cherish Me Always, ale ostatecznie uznałam, że po prostu nie mogę się oprzeć urokowi kolorowej postaci Pepy :)

Dziś pewnie sfinalizuję transakcję.

Ale się cieszę !!!! :D

8 komentarzy :

  1. OOO! Super, gratuluję cudnej lokatorki, niecierpliwie czekam na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, super słodziaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) bardzo dobry wybór :) uwielbiam takie słodziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zakupu :-) już się nie mogę doczekać, aż pokażesz nam tutaj tą słodzinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. yeeeeeeey!nowa lalka! :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. i jeszcze dodam, że super, bo ciuszki pukifee pasują na middie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa GRATULUJĘ!!! Cudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń