środa, 25 listopada 2009

Dzień Misia :)

3 dni temu oczarowana misiami z blogu Edit uległam pokusie zrobienia sobie własnego misia według zamieszczonych na Jej blogu wskazówek. Niestety jest już chyba za późno na dołączenie do zabawy zorganizowanej przez ową osóbkę, ale i tak z dumą prezentuję swoją Alę. Bosa bo bosa, ale przynajmniej ubrana :)

Tadaaaaam … proszę Państwa oto miś …

PB250316

PB250318

Przepraszam za kiepską jakość zdjęć :( Niestety takie już kiepskie mam w domu oświetlenie.

Miś wyszedł mi dość spory i ma bardzo długie nogi. Niczego już nie poprawiałam, bo w końcu długie nogi to u kobiet spory atut ;) Materiał, z którego zrobiony jest miś to Akryl 100% (Sonia Normal), a szydełko to rozmiar 2,9.

Misiowe szaleństwo wciągnęło mnie chyba na dobre i już rozmyślam o następnym stroju dla Ali. No i oczywiście o butach ;)

3 komentarze :

  1. Prześliczna Misiunia. Bardzo proporcjonalna. Ładne oczki ma, takie poruszające. Ubranko też udane i świetnie leży na misiaczku.
    Chyba nie jest za późno na zabawę, w końcu zaistniał w Dniu Misia. Warto wziąć pod uwagę to, że nie rodził się w bólach, tylko wyskoczył spod szydełka tak spontanicznie. Jak dla mnie Bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny misiak. Tak bardzo się starałaś i w tak ekspresowym tempie powstał miś, że dopisuję Cię do zabawy :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miś. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń