czwartek, 29 września 2011

“Aurora” nareszcie w całości :)

Wczoraj skończyłam “Aurorę”. Podoba mi się, nieskromnie powiem :D Mojej córci też, a to najważniejsze.

P9291778

Córcia zażyczyła sobie sweter z motylkiem, dlatego musiałam jej jakiegoś zrobić do ozdoby. Przedstawiam Wam – motyl Mieczysław :D

P9291780

Włóczka – Kartopu Basak ,druty - 4mm, czas wykonania – dłuuuugo

Miłego popołudnia Wam życzę :)


Update: Strasznie Was przepraszam, ale przez przypadek usunęłam Wasze komentarze z kilku ostatnich postów :((

10 komentarzy :

  1. Niesamowity słodziak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bardzo mi się podoba:) mam go w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekny sweterek a motylek pieknie pasuje do calosci

    OdpowiedzUsuń
  4. jest prześliczna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory :) dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy robisz, naprawdę!!
    zapraszam do mnie do obserwacji.poza tym robię wyprzedaż szafy, może coś Ci się spodoba- zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak z wykałaczek :) Dagmara mi zdradziła , a jej chyba ruda-myszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi mój Kuba to też mały psuj :) ale na szczęście jak weźmie w ręce Tosię to obchodzi się z nią jak z jajkiem, zanim Tosia przyjechała to już miał tłumaczone ,że to nie jego i nie wolno ruszać ... hehe zwłaszcza ,że jest w okresie ... wieelkiego "poczucia własności". a do zdjeć musiałam go prosic aby potrzymał Tosię hehe dlatego tylko jedno z jego łapką wyszło :)

    OdpowiedzUsuń