środa, 20 czerwca 2012

Myślenie to moja słaba strona…

… bo myślę za dużo :D Na przykład ubranka z dzisiejszego postu. Sukienka została uszyta zanim Faye w ogóle do mnie przyjechała, ale do wczoraj zastanawiałam się nad ramiączkami. Wstążeczki, koronka, a może koraliki? Ostatecznie stanęło na wersji najprostszej  -  materiał. Z zamiarem zrobienia kapelusika nosiłam się od kilku tygodni. Koniecznie z rondkiem, bo trzeba przecież jakoś chronić piegowatą buzię przed słońcem ;) Pierwotnie miał być uszyty, ale trzeba by było zrobić wykrój, a na to jestem za leniwa :D No to bach, testowy kordonek, prucie ze cztery razy no i gotowy… trzy dni temu. Trzeba go było ozdobić. Może filcowe kwiatki, a może guziki (tylko duże czy małe), a może wstążeczka ?  Dziś rano stwierdziłam, że jednak myślenie mnie męczy i wzięłam to, co akurat było pod ręką. I co? I jestem zadowolona :D

Uwaga, ogródkowy spam :D

P6200040P6200039P6200038P6200035P6200034

Czyż nie jest słodka? :D

Miłego dnia :)

28 komentarzy :

  1. Sukienusia piękna, a kapelusik rewelacyjny!!! Faye wygląda przeuroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST słodka :)

    Cudne ubranko, cudny kapelutek, Faye wygląda jak mały człowieczek w wielkim ogrodzie. Kocham sie w niej skrycie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik jest cudowny, sukienka śliczna, a Faye to prawdziwy słodziak :)
    A myśleć trzeba jak najbardziej, ale nie wolno się przemęczać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w niej od pierwszego razu jak do Ciebie przyszłam, ale teraz to już w ogóle miodzio. Jesteś rewelacyjna w tym co tworzysz. Naucz mnie !!! Uwielbiam takie proste sukieneczki, a kapelusz to mistrzostwo,naprawdę sama to zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ślicznie a kapelusik rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ja...to się panna wystroiła,kapelusz nieziemski,sukienka bajerancka,a całość rewelacja!.Jeszcze jej torebusię zrób i będzie gotowa na wybieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mi słodko że chyba soku nie dopiję ;D i tylko jedna myśl mi się kołacze po głowie...czy ja mogę taki kapelutek dla mojej małej ? *;* ile takie cudo by kosztowało? i czy dałoby je zrobić na troszkę mniejszą główkę w rozmiarze 4-5

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaki tam spam, na Faye to mogę się godzinami patrzeć i nie będę mieć dość :D
    Śliczny ten kapelusik *.* naprawdę musisz mieć talent żeby udziabać coś tak małego ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak to myślenie nie jest taką znowu słabą stroną, bo Faye wygląda w tym ubraniowo-kapeluszowym zestawie cudownie :)
    A zdjęć nigdy za wiele, by się nacieszyć tą słodką buźką ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. jest prześliczna! samo śliczna nie wystarczy :D

    i kolejne wydziubane cudeńko przy którym w zachwyt popadam. Genialny kapelut!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała podróżniczka . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodziak. Cudne ciuszki, sukienka urocz i ten kapelusik. Chyba zrobię podobny Landrynce jeżeli starczy mi włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. słodziaczek maly :) śliczna sukieneczka a kapelutek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie myśl tyle :D kapelutek i sukieneczka są idealne! :)
    Faye wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapelusz jest po prostu genialny *-* Cudo. Śliczna sukienka. Faye jest przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest taka słodka, że aż chce się mieć własną :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniusia :))) I sukieneczka i kapelutek i cała Faye ^___^

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest!! I to bardzo!! :D
    Słodycz aż wylewa się z monitora!!
    Przepięknie ją wystylizowałaś!! Kapelusik z chęcią sama bym założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. słodka?to mało powiedziane!!!onama takie kochane pysio,że aż serce rośnie!słodko bardzo wygląda w tej kiecuni i kapelutku!

    OdpowiedzUsuń
  20. No i wygląda super :)
    Piszesz, że uszyłaś sukienkę zanim mała przyjechała? Wiesz, że dla mojej sukienka od zeszłych wakacji leży i też tylko zapięcia i ramiączek nie ma? Do tego łóżeczko z haftowaną pościelą. Zboczenie jakieś chyba ;) (dollfowe)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda przesłodko :))) Taka mała dziewczynka, z niewinną minką i figlarnym błyskiem w oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cukiereczek - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przesłodka :) Kochaniutki maluszek :)
    Teraz widzę kapelusik w całej okazałości, jest rewelacyjny i ślicznie ozdobiony :) Sukieneczkę ma też śliczną :)

    Buziaczki :)
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sukienka!I jak pasuje do kapelusza!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jest i to niesamowicie słodka! <3

    OdpowiedzUsuń