poniedziałek, 5 listopada 2012

Facet atrakcyjny z każdej strony ;)

Przewrotny tytuł, prawda? :D Nie pokażę Wam zdjęć atrakcyjnego modela, tylko efekt mojej ostatniej fascynacji szydełkowymi maskotkami.

Ten opis znalazłam już dawno temu. Nawet sobie go zapisałam w ulubionych i… kompletnie o nim zapomniałam. “Wypłynął” kiedy szukałam inspiracji do wykonania uszek przy czapce, którą pokazałam Wam w poprzednim wpisie. Moje dawne uczucie do tych uroczych stworów wróciło ze zdwojoną siłą :) Koniecznie musiałam takiego mieć! Poszły w ruch zapasy włóczek i szydełko w zupełnie nie znanym mi rozmiarze i jest :)

Alojzy…

 

A kim jest Alojzy wyjaśni Wam następne zdjęcie i jednocześnie pokaże, że facet faktycznie jest atrakcyjny z każdej strony ;)

 

Tak, to kolejny królik :) Mieliśmy być razem, miał zamieszkać w mojej kuchni i cieszyć moje oko. Niestety “wpadł też w oko” mojej córce. Nazwała go Swoim Potworkiem, wytarmosiła za wszystkie kończyny i uszy, a wieczorem położyła obok siebie na poduszce i kazała go “pogilać” tak, jak ją zawsze “gilam” przed snem.

Mówię Wam, Alojzy jest już dla mnie stracony na zawsze…

Miłego dnia :)

 

Ps.:

Gdyby ktoś chciał mieć własnego potworka/królika, to opis wykonania jest TU

15 komentarzy :

  1. Wiiiiiiiiiii!!
    Jaki słodki!!
    Bardzo bym takiego chciała, ale to chyba nie moja liga na razie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ten ogonek... ;) Bardzo przystojny facet. Bez dwóch zdań ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniusi!ale z opisu to ja ani ani nie kumam nic :P no chyba,że ktoś mi pokaże albo w bardziej przystępnej formie opisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę mieć rozrysowany schemat niż robić wg opisu. Ten przeraża swoją objętością, ale w gruncie rzeczy są tylko półsłupki, dwa półsłupki razem lub jeden półsłupek z dwóch. Można się domyślić patrząc na zdjęcie gdzie jest zwężenie, a gdzie robótka się rozszerza. Jak znajdę czas, to go przełożę "na nasze" :)

      Usuń
    2. dzięki!właśnie najlepsze są schematy jak z gazetek o szydełkowaniu!graficzna forma bardziej do mnie przemawia jakoś :)

      Usuń
  4. Ale śliczny ! Nie dziwie sie córci sie spodobał :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się córeczce wcale - każda panienka chciałaby takiego pana idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Alojzy jest świetny :) i super ma ogonek :)
    Co do małej podbieraczki to też taką mam w domu ;) tyle że często po jakimś czasie rzecz się jej znudzi i wraca do mnie hi,hi...

    Pozdrawiam :)
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie atrakcyjny ten Alojzy:) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja też jestem zgubiona, pora chyba zacząć znół zbierać na zamówienie u szalonej Drutefki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ! Świetny ten królik < 33

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że Twoja córcia zapałała miłością do Alojzego:) Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny jest :D:) a czapeczka z poprzedniego postu no miodzio :) jak bym miała córkę to bym taką od Ciebie Kupiła :) no słodziaczkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A juz mialam pytac gdzie ten schemat!!!Ja tez takiego krola chce,jest boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń