środa, 7 listopada 2012

O tym, jak przypadkiem zrobiłam z Faye…

…chłopca :D Już dawno korciło mnie do skrócenia starego blond wiga. Ciach i nowa fryzura gotowa :) Efekt mi się podoba choć nie zachwyca. Faye wygląda w nim jak kniaź po postrzyżynach :D Mimo wszystko wolę ją w fur wigu. Przy okazji mój maluch zaprezentuje się Wam w dwóch ciepłych swetrach. Wyszły mi ciut za duże (widać szczególnie po długości rękawów). Nie powinnam się brać za druty kiedy jestem chora, bo nie myślę jasno ;) Zapomniałam uwzględnić, że jest to włóczka grubsza niż kordonek, a zatem należałoby zrobić swetry na nieco mniej oczek i rzędów.

 

page

 

page

 

Miłego dnia :)

24 komentarze :

  1. A mnie się Faye podoba w tej fryzurce i wcale nie wygląda jak chłopiec ;d
    Sweterki oba cudowne, ale ten fioletowy to po prostu mistrzostwo, sama bym taki chciała :)
    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy z Faye chłopczyk. :3 A sweterki śliczne, osobiście lubię take przydługie rękawki. Fioletowy wygląda tak milusio-puchato i baaardzo ciepło. :)
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faye jest cudna nawet jako chłopczyk <3
    Strasznie mi się podoba drugi sweterek, nawet te rękawki jak po starszej siostrze są rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ uwielbiam i wielbię bez końca lalki w króciutkich włoskach Faye moim zdaniem wygląda super! Sweterki też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam dalej widzę dziewczynkę:)Może to dlatego, że jak byłam mała nosiłam włosy podobnej długości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem pewna, czy wygląda jak chłopiec, ale w każdym razie świetnie. A ubranka fantastyczne :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe teraz możesz dać jej na imię Ziemowit ;)
    Wygląda cudnie!!!A sweterki rozkoszne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozczuliło mnie to zdjęcie w purpurowym sweterku z kapturkiem na głowie ^^ Wygląda na nim taak słodko.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Ty z tym "chłopcem" wyskoczyłaś ?? Ślicznie jej w tych włoskach jest :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda teraz łobuzowato :) Chyba na jakiś czas ją w tych włoskach zostawię. I koniecznie uszyję jej ogrodniczki :)

      Usuń
  10. Cudniaste te Twoje wyroby :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego Ty mnie tak torturujesz tymi wspaniałymi sweterkami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalka w nowej fryzurce łobuzersko wygląda - jak można zrobić takie piękne ubranka- pozaglądałam na takie małe stworki :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Faye wygląda uroczo *-*
    ^-^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy pierwszego pukifee chłopaczka :D Nie no żart ... i tak wygląda jak dziewczynka ;) A sweterki cuuuuudne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przypomnisz mi jakimi drutami dziergasz ?

      Usuń
    2. Najczęściej używam drutów 2mm. Mam też w domu 1,25mm, ale rzadko korzystam, bo bardzo niewygodnie mi się na nich robi.

      Usuń
  15. Chłopiec? A gdzież tam :D Dziewczynka ewidentnie, no ale łobuziarsko wygląda w tym wigu :D
    Uwielbiam twoje robótki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "za dużość" tych sweterków jest urocza, uwielbiam takie za luźne swetry, sama w takich pomykam często :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pisałam komentarz i mi prąd wyłączyli:D hehe :) moim zdaniem wygląda ślicznie i uroczo i wcale nie jak chłopiec , a sweterek z kapturkiem ... no zakochałam się :) jest cudowny i mistrzowski !!!! cuuudo

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiga mam od iChickena z wymiany. Podobno jest z CanCan'a

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wygląda w tej fryzurce :), ładnemu we wszystkim ładnie :)
    A sweterki pierwsza klasa :)

    Ines

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie pani kupiła faye ? jeśli można spytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Paź Królowej jak się patrzy!sweterek z kapturkiem pasuje do tego okruszka!

    OdpowiedzUsuń