wtorek, 27 listopada 2012

Znów zostałam wyróżniona :)

Chociaż w pasku mojego bloga znów widnieje informacja, że “ja się w to nie bawię”, to podziękować wypada :) Przepraszam dziewczyny, że dopiero teraz się chwalę, ale choroby mojego dziecka znalazły w końcu finał na szpitalnym oddziale, więc wyłącznie to zajmowało ostatnio moje myśli.

Dostałam wyróżnienie od Mcdulki :)

O takie:

Jestem naprawdę zaszczycona :) Tym bardziej, że Mcdulka uznała, że to co robię zasługuje na znalezienie się obok między innymi przepięknych rzeczy, jakie tworzy Marta z blogu “stokrotki dwie”.

Dziękuję :*

Wyróżniły mnie także Anioły Anielki.

 

 

A to moje odpowiedzi na pytania:

  1. Białe czy czarne ?
    Czarne
  2. Lato czy zima ?
    Lato
  3. Wiosna czy jesień ?
    Wiosna
  4. Druty czy szydełko ?
    Oba :)
  5. Książka czy film ?
    Film
  6. Góry czy morze ?
    Morze
  7. Empatia czy obojętność ?
    Empatia
  8. Flegmatyk czy choleryk ?
    Choleryk
  9. Humanista czy umysł ścisły ?
    Umysł ścisły
  10. Proza czy poezja ?
    Proza
  11. Drewno czy cegła ?
    Drewno

 

Również dziękuję :*

 

Wybaczcie, ale nie puszczę łańcuszka dalej :) Już to wyjaśniałam przy okazji poprzedniego wyróżnienia, dlatego nie będę się powtarzać ;)

3 komentarze :

  1. Moje odpowiedzi bardzo podobnie by brzmiały ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko maroko, my tez ukrocilysmy lancuszek ;)
    ale powiem Ci,ze tak sie przypatrywalam, ale nie dostrzeglam znaczka,ze wyroznieniom mowimy nie :)
    pozdrawiam serdecznie i coz moge powiedziec, lubie tu zagladac
    m

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka dla dziecka i gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń