piątek, 1 sierpnia 2014

Cóżem ja uczyniła!

Wczoraj rano obudziłam się z uczuciem dziwnej lekkości i wtedy przypomniałam sobie o co chodzi…

 

 

A tak poważnie, to naprawdę się cieszę :) W całym tym zamieszaniu z błyskawiczną decyzją zakupu i samym zakupem zapomniałam zapytać sprzedającą, na jakim ciałku jest lalka (nie było tych informacji w treści aukcji, ale założyłam, że skoro na zdjęciach dziewczę ma szyję, to posiada też pozostałe części ciała) i czy przyjedzie ubrana czy nie. Oceniając po szyi lalka na pewno nie jest na pure neemo, a to ciałko chcę jej założyć. Mój dylemat polega na wyborze wielkości: XS czy S? Podoba mi się niecycate XS, ale jest bardzo drobne i mam obawy czy udźwignie głowę ;)

Ne mogę się jej już doczekać :D Moja kieszeń wręcz przeciwnie. Mój mąż też się nie ucieszył. Plótł cos o rujnowaniu go finansowo i inne takie mało istotne drobiazgi :D

Miłego popołudnia :)

8 komentarzy :

  1. Co to będzie, co to będzie? Czekam razem z Tobą niecierpliwie :D Oby decyzja o ciałku była słuszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno ciałko XS i jest bardzo, ale to bardzo drobne, lalka ma problem ze staniem, bo głowa jest przecież ogromna ;) miałam też ciałko S :) z tego byłam zadowolona :) Karotka była na nim obsadzona, ciałko fajnie pozuje i co najważniejsze głowa go nie przeważa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się tą informacją :) Jesteś nieoceniona :*

      Usuń
  3. Mój mąż też jest zły i kręci głową na każda lalkę która zakupie, ale na moje imieniny zakończył mnie. Zawołał abym wybrała jakie buty chce dla lalek;-) Anna z Kielc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małżon dofinansowal mi Cherry, ale chyba tylko dlatego, żeby mieć z głowy prezent na urodziny 😋

      Usuń
  4. nie słuchać męża i tyle! cieszyć się z nowej lokatorki w domu ;D fajnie, że zdecydowałaś się na dużą blythe. to teraz czekamy aż do Ciebie dotrze :-)
    ps. moje lale z ciałkiem zamienionym na pn mają rozmiar s. dla mnie ten rozmiar jest idealny dla blythe, xs jest za drobniutkie moim zdaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PN XS odpowiadało mi że względu na brak biustu, ale będę polegać na Waszej opinii, bo Jesteście fachowcami w tej dziedzinie 😊

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać, aż ją u Ciebie zobaczę! :D

    OdpowiedzUsuń