sobota, 26 maja 2012

Dla Mam :)

Mój mąż miłosiernie zabrał nasze dziecko na plac zabaw, więc miałam chwilkę czasu. Swoją drogą, nie potrafię zrozumieć dlaczego zabiera gdzieś córcię, tylko wtedy, kiedy jest jakieś święto związane ze mną :/  W każdym razie miałam trochę czasu i dokończyłam sukienkę dla Faye :) Była uszyta tydzień temu, ale nie miałam czasu jej wykończyć. Przy okazji zabrałam malucha do ogródka. Do kompletu z sukienką jest już prawie gotowy sweterek :)

Faye: Ojej! A co to jest to wielkie i żółte ?
Ja: To słońce :D

P5260023

Słabo widać sukienkę, więc jeszcze jedno ujęcie ;)

P5260022

I bonusik

z życzeniami dla Wszystkich mam:
przyszłych i obecnych, prawdziwych i lalkowych :)

P5260025

11 komentarzy :

  1. Śliczna sukienusia.. Faye wygląda w niej uroczo.
    Wszystkiego najleposzego..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda, taki z niej mały słodziak :)
    Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda :)
    Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Sukieneczka wyszła bardzo ładna i gustowna .Wszystkiego najlepszego !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sukienusia,buciki tez!!W najsliczniejszym kolorze dla malutkiej damy:]
    Ja wciaz sie nie moge na nia napatrzec:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi - ja też się nie mogę na nią napatrzeć :D

      Usuń
  6. Ah!! sama słodycz mi się wylewa z monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności!wszystkiego dobrego i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń