wtorek, 15 maja 2012

Ja to mam szczęście :D

Listonosz owszem zapukał dziś do mych drzwi, ale bynajmniej nie lalkę mi przyniósł :) Przyniósł kopertę z równie bezcenną jak pukiś zawartością :D

Oto ona…

P5150009

Nikomu nie muszę przedstawiać… tak to DZIEŁA spod ręki Bovary :) Od pierwszego wejrzenia pokochałam tą bluzę:

P5150011

Dziękuję, dziękuję, dziękuję… :D

Nie chwaliłam się Wam, ale wczoraj listonosz przyniósł też wig dla malucha. Tak więc ma włosy, ma się w co ubrać i czym bawić kiedy przyjedzie. Obuwie jakieś się skombinuje ;)

10 komentarzy :

  1. O kurcze!!Jaka slodziaszcza!!!!!!!!!!!
    Ty to masz szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) a jakie fajowe rajtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze!!Jaka slodziaszcza!!!!!!!!!!!
    Ty to masz szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było nie pokazywać...to moje pierwsze bluzy...wstyd normalnie.Ale w tym tyg. uszyję Ci fajną,taką samą jak swoim.Z prasowanką i krótkim rękawem a'la tuniczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie marudź - bardzo są fajne te bluzy moim niewprawnym okiem :)
      Gratuluję Drutefko :) czekamy teraz na nową mieszkankę - trzymam mocno kciuki... a moja nowa chyba utknęła na poczcie bo znalazłam awizo... dodam, że cały czas w domu byłam i nawet otwarłam listonoszowi drzwi gdy zadzwonił domofon...

      Usuń
  5. ZIELONA BLUZA Z BIEDRONKĄ I... NAJLEPSZA :) Trzymam kciuki za lalę - niech w końcu dotrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda dostałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprawka jak ta lala ;-).... Dalej trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze ciuszki. Razem z laleczką zwalą z nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ja... ta w pastelowe paseczki jest cuda,ale śliczniutkie ciuszki dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń