czwartek, 24 maja 2012

Dziecięce choroby…

Przez ostatnie dni nie miałam nawet czasu na zrobienie nowych ciuszków dla Faye. Kiedy moja córka choruje NIE MA MOWY o lalkowaniu. Te z Was, które mają dzieci zapewne wiedzą o czym mówię :) Dzisiaj okazało się, że jej katar i kaszel, to mój najmniejszy problem :/ Od mniej więcej dwóch tygodni moja córcia kuleje na jedną nóżkę. Początkowo myślałam, że się uderzyła, ale z każdym dniem wcale nie jest lepiej. Co dziwne, nie skarży się na ból i bez problemu wchodzi np. na drabinki. Mądra pani doktor powiedziała, że może to być powikłanie po chorobie, ale może to też oznaczać problem ze stawem biodrowym. Jutro idziemy na badanie krwi i umówię jej wizytę u ortopedy. Czas oczekiwania na taką “audiencję” to jakieś 2m-ce. Polska służba zdrowia. Po prostu bez komentarza :/

Chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że mnie odwiedzacie :* Liczba obserwatorów niedawno przekroczyła 100 osób. Jest mi naprawdę bardzo miło z tego powodu :) Ufunduję Wam jakieś candy jak tylko uporam się jakoś z chorobami mojego dziecka.

Dobrej nocki :)

10 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że z nóżką małej wszystko gra!
    Zdrowiejcie i wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia życzę, oby szybko wyjaśniło się co dolega małej i by nie było to nic poważnego.
    Będziemy czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku biedna maleńka :<
    oby szybko powróciła do zdrowia i przysyłam jej buziaki :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę.
    Wszystko bedzie dobrze!!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 miesiące trzeba czekać,to jest śmieszne ehhh....Polska:/ współczuję,domyślam się jakie musisz mieć teraz stresy,trzymam mocno kciuki aby córeczka szybko wyzdrowiała. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem i życzę zdrówka Panience!
    Niestety polska służba zdrowia jest ... chora!
    Trzymam za Was kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę aby choroby jak najszybciej opuściły Twój dom i zawitało w nim zdrowie i uśmiech :) Gratuluję tylu obserwatorów :) Też miałam tę przyjemność pozyskania ich tylu i również zorganizowałam candy :D Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę dużo zdrówka córusi,głowa do góry wszystko będzie dobrze.Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również życzę zdrówka Twojej córeczce:)

    OdpowiedzUsuń