środa, 9 maja 2012

Ech...


Właśnie wysłałam celnikom dokumenty. I co będzie dalej?

10 komentarzy :

  1. Szlag... trzymam kciuki w takim razie za jak najszybsze wypuszczenie panny i najniższe możliwe opłaty jeśli jednak tak się to skończy... a jakie właściwie dokumenty się wysyła i jak? Mailem czy poleconym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłałam poleconym fakturę i ksero dowodu osobistego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dalej nie puszczam kciuków... ciągle mam nadzieję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oby. Za to trzymam mocno kciuki...

      Usuń
  5. Kurcze żeby za lalę płacić cło! paranoja....Oby byli łaskawi Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki z moimi Pannami (tak już są 2 :D) a razem ze mną 6 kciuków trzymamy za brak cła lub jakieś minimalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. U mnie pojawiła się nowa lokatorka :)

      Usuń
  7. Dorotko ja też trzymam cały czas kciuki :*

    Ines

    OdpowiedzUsuń
  8. ja im zawsze mailem dosyłam dokumenty, z tradycyjnej metody korzystam dopiero jak mail mi mówi, że mają zapchaną skrzynkę i nici z tego ;)

    myślę, że maluch jak przyjdzie to wynagrodzi wszelkie nieprzyjemności związane z UC ;)

    OdpowiedzUsuń