sobota, 5 maja 2012

Wieści z frontu…

… lalkowego:
Panna “oczekiwana” tkwi jeszcze gdzieś w San Francisco. Uszyłam jej “wstępną” bardzo prostą sukienkę, żeby miała się w co odziać jak przyjedzie. Nadal nie zdecydowałam się na wig. Miałam jasno sprecyzowaną wizję, ale wigi z ebay jakoś nie spełniają moich oczekiwań (ale to zabrzmiało :D) Chodzi o to, że ogólnie jest ok, ale gołym okiem widać np., że coś na czubku głowy odstaje, a włoski dziwnie się układają po bokach. Ale jestem wybredna :D No cóż, dla lalki za taką cenę wszystko musi być idealne ;)

… nielalkowego:
W związku z tym, że nie lubię robić ubranek bez posiadania modelki, to poza wspomnianą sukieneczką na razie inne pukisiowe ubranka nie powstają. A zatem – mam “wolne” :) Zabrałam się za sweterek dla chrześnicy mojego męża. Już taki robiłam dla swojej córki i zostało mi trochę włóczki.

Sweterek wyglądał tak:

P9291778

Dziwnie mi się teraz przerzucić na “duże formy” :D Robótka dłuuuży się niemiłosiernie.

Zmykam…

11 komentarzy :

  1. Też potrzebuję modelki do tworzenia. Już się nie mogę doczekać ubranek dla Pukisia w Twoim wykonaniu.

    Sweterek dla córci też nieduży a wyobrażam sobie jak sie dłuży po takich maliznach. Dobrze, że nie zabrałaś sie za sweter np. dla męża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś Pukisia? Szukam dla siebie, a nigdzie nie mogę znaleść :/ sweterek dla córci cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny sweterek!kolorki takie "moje" :) ja tez wolę małe robótki - stricte lalkowe,niż dla ludzi :P za dużó i za długo się robi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały sweterek :) Mała będzie w nim ślicznie wyglądała :) A i owszem po dzierganiu dla lalek dla ludzi nawet tych malutkich to się wydłuża robota :/

    OdpowiedzUsuń
  6. niech ta panna juz przyjezdza jak najpredzej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka ta sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczekiwanie na lalke zwlaszcza z bardzo daleka (czyli na 99% naszych lalek:/) dluzy sie zawsze niemilosiernie.
    Zazdroszcze tej latwosci dziergania!Co do dziergania bez modelki....wszyscy wiemy,ze Drutefka lubi wyzwania:] Wiemy tez,ze Drutefka sprosta kazdemu wyzwaniu w 100%!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dobra :) Lubię wyzwania, ale wszystkiego nie jestem w stanie zrobić :D

      Usuń
  9. naskrobalam taki piekny komentarz i sru-poszedl w kosmos &%B(*&^% bloger!
    Ty faktycznie lubisz wyzwania ale z drugiej strony sprostasz kazdemu!
    Normlanie zazdroszcze tej latwosci dziergania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń