piątek, 18 maja 2012

Wstawaj Mała Fi…

Ja: Wstawaj Faye, już jest dzień :)
Faye: Jeszcze pięć minut…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J: No wstań, słoneczko świeci :)
F: Ale ja się nie mam w co ubrać.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J: Ależ masz :) Wczoraj zrobiłam ci sukienkę.
F: To daj mi ją szybko!
J: Proszę :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          

F: Ładnie mi, ładnie?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J: Bardzo ładnie :) Pooglądaj sobie teraz książeczkę, a ja zrobię ci herbatkę…

P5180014

Po chwili…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sponsorami dzisiejszej sesji są:

  • Edyta, od której wczoraj dostałyśmy przecudną pościel i sukienkę (którą zapomniałam obfocić :/)
  • Agnieszka  - ofiarodawczyni misia
  • Milena, od której Faye ma kubeczek
  • Paulina, która stworzyła książeczkę o jelonku

Wszystkim bardzo serdecznie dziękujemy :*

17 komentarzy :

  1. Ona jest taka malutka, a taka cudowna!!!!
    Tez chce Pukisia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona ma dobrze :) słodziutka jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę Pukisia. No chcę.

    Sukienka jak zawsze Twoje śliczna a prezenty - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości takie :) Ach ma mała szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej!! Sama słodycz dosłownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że mała już zaczyna się u Ciebie oswajać :) Rozpieszczasz ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka. Ta lalka jest cudowna!
    zapraszam
    http://swiat-pulipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w małej na ostatnim zdjęciu, jest przesłodka. Pukiś tu, pukiś tam i mnie się taki maluszek marzy i kusi coraz mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest :D
    I sukeinka, pościel, miś śliczny :) i ta filiżaneczka i książeczka jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka kruszynka.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pościel jest boska :) sukienka, mistrzostwo i misio tez uroczy ^^ ale najurokliwsza jest Faye :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda,śliczna romantyczna i taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest :)))) I piękne prezenty dostała.O Twojej sukieneczce się nie wypowiadam,znasz moje zdanie.Podoba mi się pościel - taka muffinkowo-pozytywna ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany, człowiek znika na chwilę a tu taaakie rzeczy się dzieją !!!! Jest śliczna i taka delikatna. Rzeczywiście właścicielka nadaje charakter swojej podopiecznej. Nie mogę się napatrzeć na drugie zdjęcie, jest naprawdę urocze.

    Ps. jaki wybrałaś kolor skóry, jeśli można spytać?

    A tak w ogóle to gratuluję spełnionego marzenia :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :) Kolor skóry jest naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej chce mi się pukisia, aj Wy niedobre. ;)

    Twoja panienka jest prze-cud-na! Napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń