piątek, 11 maja 2012

Prezenty :)

Może i ja jestem ciapa i nie pomyślałam o wyprawce dla mojego Malucha, ale są niezwykle miłe osoby, które zrobiły to za mnie :) Pierwsza paczuszka przyszła wczoraj od Mileny :) I tu mała uwaga: nie dajcie się zwieść tym, że skoro wpisy na Jej blogu nie aktualizują się na liście Waszych ulubionych blogów, to ich nie ma. Mili zamieszcza wpisy, ale przez pewien czas istniał jakiś techniczny problem z ich aktualizacją. Ten problem, mam nadzieję, udało się dzisiaj w końcu rozwiązać :)

A teraz prezentacja :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na widok przydasiów aż mi się oczka zaświeciły :) Zwłaszcza tej turkusowej włóczki. Nie mam jeszcze na nią pomysłu, ale to tylko kwestia czasu ;)
Ale to co mnie naprawdę rozłożyło na łopatki to ta konewka! Wydarłam ją niemal siłą mojemu dziecku :D Bardzo pedagogiczne, nawiasem mówiąc :/
 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Druga paczuszka, a właściwie wielka paka, nadeszła dzisiaj po południu od Agi.

P5110012

Matko jedyna! Na widok tych materiałów (jest ich więcej niż to widać na zdjęciu) i przydasiów do szycia miałam ochotę porzucić dziecko w przedszkolu na kolejne kilka godzin i rzucić się do maszyny! Modelka, co prawda ciągle na cle, ale co tam ;) W pace znalazły się też prezenty da mojej córki i “panny oczekiwanej” :)
 
P5110015

Misie są rewelacyjne! Ten maleńki w kropki (jak ja kocham kropki!) ma chyba ze 3cm! Nie rozpakowałam, bo zdjęcia robiłam “na szybko”, ale jeszcze je oba na moim blogu zobaczycie :)

 
Bardzo, bardzo, bardzo Wam dziewczyny dziękuję :*

12 komentarzy :

  1. Czemu gdy klikam na "Agi" i "Mileny" przenosi mnie w to samo miejsce? Śliczne rzeczy, ciekawe co z nimi zrobisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną wyprawkę dostała twoja panna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te prezenty :D Jak to zrobić żeby i mi je podsyłali ;p żart ;) Konewka bezapelacyjnie jest strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że niespodzianka Ci się podoba :)
    A konewkę dostałaś rewelacyjną od Mileny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też by mi sie przydały takie "przydasie":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałosci!!! Mam podobna konewkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałosci!!! Mam podobną konewkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To szalenie miłe! A prezenty cuuudne! Gratuluję Maluchowi tak wspaniałych "cioć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda, gratuluję. Misie przesłodkie a przydasie na pewno będą bardzo użyteczne.
    Konewkę taką samą mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach..te przesyłki niespodzianki :). Wiesz co,ale tego czerwonego misia,to sama bym Ci wyszarpała hi,hi,hi :)

    OdpowiedzUsuń